VARDAG IGEN

Såå... tisdag... Helgen har varit bra, blev pizza på fredadkvällen o mys vid tv:n med PP o Kerstinjävel.
Var på Katrinetorps gård med Kerstinjävel på lördan vars klass hade vernissage. Jättetrevligt. FisLeo o PP var oxå med o dom vållade lite strul när vi skulle hem - det var nämligen helt omöjligt att köra PP:s rullstol o FisLeos paraplyvagn i grusen samtidigt. Fick dock hjälp av några vänliga själar så vi slapp sitta kvar där hela eftermiddagen. 
Lämnade hem FisLeo igen -Kerstinjävel åkte med sin pappa ett par timmar innan hon avlämnades hos PP. Som vanligt när det e helg så e det tvätt o ett evigt rantande upp o ner. 
Regnade hela lördan, det gillar jag. 
Söndan körde jag Märtajävel till träningen i Svedala o hämtade sen FisLeo för att vi skulle gå en promenad med honom. Upptäckte då att jag tappat nycklarna till Eivorjävels lägenhet. PANIK! Körde 2 ggr till Katrinetorps gård o till djuraffären o till Hemmabutiken o till Icaaffären.....puh.. men inga nycklar! Eivorjävel blev skitsur o jag kan förstå det egentligen, men jag tappade ju inte dom med vilje!
Igår bytade vår snälle vaktmästare hennes lås, så allt borde va frid o fröjd igen... 
Städade nästan klart balkongen igår, blev jättefint, återstår bara att sopa av golvet idag. 

Ha en skön tisdag!

/Robusta   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0