VIKKEN TISDAG!!!

Skriver på min lunch igen. Vill inte gå ut för har ont i foten. Snubblade över hundarna uppåt i en trappa, men en full tvättkorg igår. Vrickade till foten o fick lite skrubbsår när jag törnade in i väggen... Grrrr...
Hade en jobbig tisdagkväll. Försökte både tvätta, hänga tvätt o grilla samtidigt. Fick dessutom gå till affären 3 gånger för jag glömde saker hela tiden. Med andra ord; vi grillade kl 20 i kyla o blåst, åt vid 21-tiden och hämtade tvätten 22.30. 
Snacka om att PP och Kerstinjävel suckade o stånkade. 
Sen skulle jag sy knappar i FisLeos stickade overall, somnade med nålen i handen o vaknade med nålen i låret. Vet någon hur j-kla ont det gör? Väckte PP med mitt svärande, Kerstinjävel grymtade o odjurshundarna vrålade... Vikken natt!

Jobbar igen - inget nytt under solen. KG e här o han brukar ju ha ett smittande gott humör, så har förhoppningar om det.
Sen blir det att åka hem, diska, sopa, tömma kattlådan, handla o fixa nån mat. Får väl komma på nåt lite xtra för Kerstinjävel har "en jobbig vecka" o kan behöva muntras upp.  

Ska innan maten åka o kolla när FisLeo badar. Ska bli jättekul! Ser oxå framemot att passa honom på fredagkväll om hans mamma Eivorjävel ska hitta på nåt eller bara vila.

Åter till ordningen! É dessutom arg igen - skrev ett långt inlägg för en stund sen o när jag skulle bifoga en bild försvann inlägget....grrrr! Detta e en kortare version!

Efterlyst ikväll! Eller e det slut för säsongen?!?

Här en bild på mina underbara tjejer 16 eller 17 år tidigare än förra bilden  :-)


Kommentarer
Postat av: elina

kolla mina fötter.. vilka jävla hossor, haha

2009-05-13 @ 21:51:13
URL: http://evanjelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-05-14 @ 08:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0