SVININFLUENSA?

.....har jag inte, men har fått biverkningar efter vaccinationen.
Vaccinerades för 10 dgr sedan o fick bara lite ont i armen - va kaxig för det o tyckte jag var en tuffing.... Nu mår jag helkass...ont i hela kroppen, vader, rumpa, rygg, axlar, nacke... ja..nästan överallt. Huvet värker o dunkar o jag känner mej allmänt frusen o tradig. Det e fler som vaccinerades samtidig som jag o alla har fått biverkningar så här långt efter, mer eller mindre.
É ändå glad att jag vaccinerats för jag vill inte bli sjuk. Hoppas nu tjejerna oxå gör detta, e ju rädd om dom o FisLeo oxå!

Kompis Göran var hos oss i söndags, fick hjälp att sätta upp en hylla till Kerstinjävel, fixat Märtajävels antennsladd, letat o hittat försvunna TV-kanaler o även stämt pianot. Kanon! Blev jättefint i Kerstinjävels rum!

Blev äntligen färdig att byta däck på bilen i tisdags. Fick anmärkning på Bilbesiktning på det ena däcket för 8-10 mån sedan o har kört med hjärtat i halsgropen o önskat slippa poliskontroller. Varför e vissa saker så svåra o hopplösa att få gjort? Bytade alla 4 däcken till Året-runt-däck, så nu kan det få snöa hur mycket som helst o precis när som helst. Ska bli skönt med en vinter utan oro för det, jag älskar ju faktiskt snö!

Snart helg igen! Alla helgons dag dessutom.

Ska till PP - det e "hans" helg. Tänkte passa på att bada odjuren - lättare i duschkabin än i badkar.
Tänkte försöka få med PP till minneslunden, iallafall Fosies, men tror det blir svårt. En värre stugsittare har jag aldrig mött! Skönt o lugnt o vilsamt i och för sej, men ibland e det väldigt kul om han vill göra nåt med mej!
Ska oxå en tur till nya Ikea med kompis Pia - måste verkligen köpa en klocka till vardagsrummet så jag slipper sätta på mobilen eller resa mej o kolla Icas klocka utanför, varje gång jag undrar vad den e.
Behöver oxå en fönsterlampa till Märtajävels rum, den andra har lagt av.
Skall köpa en väckarklocka med i helgen, har försovit mej 3 ggr på mycket kort tid, o det får va slut med det nu!
Söndan ska Märtajävel hämtas på Sturup, hon kommer med flyg från Stockholm efter att ha varit o kollat Körslaget. Heja Ola!!!
Efter det ska jag handla akvariefiskar, dom har försvunnit på nåt vis o det behövs fler. Har lovat Kerstinjävel att köpa "såna blåa-röda", hon menar Neontetror. Hon älskar dom!
Skor behöver oxå handlas både till henne o mej, så det blir mycke shopping i helgen.

Nu - åter till arbetet!

Robusta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0